RESERVEREN
Reserveren is mogelijk tot uiterlijk het einde van de volgende winkeldag. Een reservering kan niet worden verlengd. Tijdens acties is reserveren van betreffende producten niet mogelijk.
PRIJZEN
Wij werken met vaste prijzen. Onderhandelen is toegestaan aan onze verkopers. Spullen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd of er wordt getwijfeld over de juistheid van de prijs, en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt.
Kringloop Rijssen-Holten behoudt zich het recht voor om kledingstukken / accessoires en andere goederen niet te verkopen, als er wel een alarmlabel aanwezig is, maar geen prijskaartje.
Onze artikelen zijn zichtbaar en onzichtbaar beveiligd. Bij diefstal wordt altijd aangifte gedaan.
BETAALWIJZE
Wij geven de voorkeur aan betalen met PIN. Pinnen is gratis voor alle bedragen. Voor kleine bedragen brengen wij dus geen extra kosten in rekening. Ook bij ons geldt: Pinnen, ja graag!
Wij accepteren betaalkaarten van zowel Maestro als V PAY. Betalen met buitenlandse betaalkaarten of creditcards is vooralsnog niet mogelijk.
Uiteraard is contant betalen ook mogelijk.
OPSLAG
Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen, of kunnen worden bezorgd, dan kunnen deze maximaal 3 weken worden opgeslagen. Hiervan zijn de eerste 3 winkeldagen gratis (dit geldt niet voor actieproducten, deze dienen direct te worden meegenomen). Daarna bedragen de kosten €5,- per dag per product tot maximaal 3 weken. Na drie weken moeten de spullen zijn opgehaald of bezorgd (bij bezorgen gaan de kosten lopen vanaf één week na aankoop). Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Na 3 weken vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag en/of opslagkosten.
RUILEN
Omdat wij werken met gebruikte goederen, is ruilen helaas niet mogelijk! Er wordt geen geld terug gegeven.
GARANTIE
Garantie wordt alleen gegeven bij wit- en bruingoed (alles met stekker) vanaf €20,- en is 24 uur geldig. Op overige producten wordt geen garantie gegeven.
De garantie wordt alleen gegeven als een kassabon is verstrekt bij aanschaf en als het product op een normale manier is gebruikt. Op de achterzijde van de kassabon dient vermeldt te staan om wel product het gaat (soort, merk, type). De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.
De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:
1. Reparatie van het product
2. Omruil tegen een vergelijkbaar product
3. Geld terug in de vorm van een tegoedbon
AANSPRAKELIJKHEID
Medewerkers van kringloopbedrijf n’ Roondgaank zijn u graag behulpzaam bij het in- of uitladen van goederen, maar zijn niet verantwoordelijk voor eventuele (in)directe schade aan voertuig / goederen die hier uit voortvloeit.
Alle relevante gekochte artikelen dienen door een erkend installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.